מצרכים
Method
- מחממים תנור לחום של 180 מעלות
- קוצצים דק את הבצל והכוסברה ושמים בקערה
- מוסיפים את יתר המרכיבים ומערבבים היטב לתערובת אחידה
- מרפדים תבנית בניר אפייה ומורחים את הנייר בשכבה דקה של שמן זית
- בידיים משומנות יוצרים מהתערובת קציצות שמנמנות ופחוסות
- מסדרים את הקציצות על נייר האפייה המשומן
- משמנים את חלקן העליון של הקציצות בשמן זית
- אופים כ30 דק עש שהקציצות זהובות
הערות
אפשר להחליף את האורז בפרורי לחם (אבל בעיני עם אורז זה הרבה יותר טעים!)
פלפל חריף תמיד נותן קיק נהדר של חריפות... אם אתם מאוהבי החריף אני ממליצה להוסיף
אפשר לשדרג את הקציצות בעוד רובדים של טעם, למשל כף לימון כבוש לתוך התערובת תוסיף טעם לימוני משגע, גם קצת זיתים קצוצים או כל תוספת אחרת שבא לכם
פלפל חריף תמיד נותן קיק נהדר של חריפות... אם אתם מאוהבי החריף אני ממליצה להוסיף
אפשר לשדרג את הקציצות בעוד רובדים של טעם, למשל כף לימון כבוש לתוך התערובת תוסיף טעם לימוני משגע, גם קצת זיתים קצוצים או כל תוספת אחרת שבא לכם
