מצרכים
Method
- מחממים תנור לחום של 180 מעלות חום עליון תחתון (ללא טורבו)
- חותכים את החמאה לקוביות, קוצצים את השוקולד המריר וממסים יחד בקערה (אפשר להמיס במיקרו או בבן מארי)
- בקערה נפרדת מקציפים יחד את הביצים והסוכר כ3-4 דק' עד לקבלת תערובת תפוחה בהירה ואוורירית
- מוסיפים את תערובת השוקולד לתערובת הביצים תוך טריפה מתמדת עד לקבלת תערובת אחידה
- מוסיפים את הוניל והמלח ומערבבים
- מנפים לתוך התערובת את הקמח והקקאו ומערבבים ערבוב קצר ביותר רק עד שהקמח נטמע בצורה אחידה בתערובת
- מרפדים תבנית מרובעת (22X22 או 20X20) בנייר אפייה
- מעבירים את התערובת לתבנית ואופים כ18-20 דק, עד שהחלק העליון של הבראוניז פריך וקיסם שננעץ במרכז התבנית יוצא עם פירורים לחים
- מצננים היטב לפני שחותכים
- זוללים בראוניז בהנאה!
הערות
תוספות אפשריות לבלילה: שוקולד קצוץ, אגוזים, שברי בייגלה, m&m, וכו'
