קוצצים דק דק שני בצלים יחסית גדולים ומטגנים במחבת עם שלוש כפות שמן זית, כף כורכום, כפית מלח, וקורט פלפל שחור.
אחרי שהבצל טוגן כיאות, מעבירים לקערה שיצטנן.
בסיר גדול במיוחד מחממים שמן ומטגנים את כל שאר הבצלים חתוכים גס, גזרים פרוסים לעיגולים, את הקישואים ואת הסלרי. מוסיפים כפית מלח, מערבבים, וממלאים במים.
בקערה של בלילת הקציצות, רק לאחר שהבצל הצטנן, מוסיפים את העוף הטחון, חבילה שלמה של פטרוזיליה קצוצה דק דק, שתי ביצים, ולחם מעט רטוב מפורר. מוסיפים כפית כורכום, מלח ופלפל לפי הטעם ומגבשים.
שימו לב – זה רך. מאוד. לא להיבהל. ברגע שהקציצה תפגוש את המים היא תתגבש.
בידיים מעט משומנות יוצרים קציצות עגולות ויפות לתוך המרק וסוגרים את הסיר.
מבשלים חצי שעה ומגישים.