מצרכים
Method
- מחממים תנור לחום של 180 מעלות
- קולפים ופורסים את הבצל לחצאי טבעות
- פורסים את פטריות ושיני השום
- מחממים 4-5 כפות שמן זית במחבת
- כשהשמן חם מוסיפים את הבצל הפרוס, ממליחים ומפלפלים ומטגנים כ4-5 דק עד שהבצל נהיה שקוף
- מוסיפים את השום והפטריות ומטגנים כ2-3 דק נוספות
- מעבירים לקערה
- בקערה נפרדת שמים שמנת סויה, טופו משי, שני סוגי הקמח, מלח ופלפל וטוחנים בעזרת בלנדר מוט לתערובת חלקה
- מוסיפים את הפטריות והבצל לקערה עם התערובת ומערבבים היטב
- מרפדים תבנית 20X20 בנייר אפייה
- יוצקים את התערובת לתבנית
- אופים כ40-50 דק עד שהפשטידה מתייצבת ומזהיבה
הערות
אני מתה על השילוב של פטריות ובצל, אבל כמובן שאת התערובת אפשר לערבב עם כל ירק אחר שאוהבים (תירס, כרובית, תרד וכו'...)
