מכינים את התפוזים: שמים במחבת גדולה את הסוכר, המים, מיץ תפוזי דם, והוניל. מביאים לרתיחה, ומבשלים כ15 דק עד לקבלת סירופ.
מכניסים לסירופ את פרוסות התפוזים, מנמיכים את האש ומבשלים כ20 דק עד שפרוסות התפוז מזוגגות היטב. מכבים את האש ומניחים בצד להתקרר
מכינים את העוגה: מחממים תנור ליום של 180 מעלות.
מרפדים תבנית קפיצית בקוטר 26 בנייר אפיה.
בקערת המיקסר שמים את הביצים והסוכר ומקציפים כ10 דק לתערובת תפוחה ובהירה.
מוסיפים לביצים את הוניל, חמאה, שמנת, תפוז מרוסק, ג׳ינג׳ר, ומיץ לימון ומערבבים כ2-3 דק לתערובת אחידה.
מוסיפים את הקמח ומערבבים.
מסדרים על תחתית התבנית את פרוסות התפוז בחפיפה סביב סביב, עד שכל התחתית מרופדת בפרוסות תפוז.
יוצקים את הסירופ שנשאר במחבת על התפוזים.
יוצקים את תערובת העוגה על התפוזים.
אופים כ45 דק, עד שקיסם המוחדר למרכז העוגה יוצר יבש.
מוציאים את העוגה מהתנור, ונותנים לה להתקרר 10-15 דק. כשהעוגה עוד חמימה, הופכים אותה על גבי צלחת הגשה רחבה ומסירים את התבנית.