מצרכים
Method
- מחממים תנור לחום של 175 מעלות
- שמים בקערת המיקסר את החמאה, בננה ושני סוגי הסוכר וטורפים כ3-4 דק במהירות נמוכה עד שמתקבל קרם אחיד
- מוסיפים את הביצה וקינמון ומערבלים עוד 2 דק
- מוסיפים את יתרת המרכיבים מלבד הפקאן והצימוקים ומערבלים לתערובת אחידה
- מוסיפים את הפקאן והצימוקים ומערבבים בעזרת כף עד שהפקאן והצימוקים נטמעים באופן שווה בבצק
- מרפדים תבנית בנייר אפייה
- בעזרת כף מניחים על נייר האפייה כדורים בגודל של כ3 ס״מ מהתערובת במרחקים כ5 ס״מ זה מזה
- אופים בתנור 12-15 דק עד שהעוגיות זהובות
- מומלץ להניח אותן על רשת צינון כשמוציאים אותן מהתנור
הערות
אני אוהבת להשתמש בחצי כמות שיבולת שועל דקה, וחצי שיבולת שועל עבה... אבל אפש לגמרי להשתמש רק באחד מהסוגים. אפשר להחליף את הקמח בכל קמח שאוהבים (כוסמין מלא, חיטה מלאה, קמח לבן וכו'...). אפשר להמיר את הצימוקים בשוקולד מריר, ואת הפקאן בכל סוג של אגוזים (אם מכינים את העוגיות לילדים קטנים אפשר גם לוותר על האגוזים לגמרי)
