מחממים תנור לחום של 200 מעלות
מרפדים תבנית גדולה בנייר אפייה
מכינים את הירקות: חותכים את הכרשה והזוקיני לחצי לאורך וכל חצי ל-3
מפרידים את הברוקולי לפרחים
קוטמים לאספרגוס כ-4 ס״מ מהחלק התחתון
קוטמים לשעועית הירוקה את שני הקצוות
מורידים לשומר את נעליים החיצוניים וחותכים אותו לרבעים לאורך
מסננים את הארטישוקים
מניחים על בתבנית את נתחי הסלמון עם צד העור כלפי מטה
מפזרים סביב הסלמון את הירקות
מפזרים את העגבניות שרי וענפי הטימין
בקערית מערבבים את כל מרכיבי הרוטב
יוצקים את הרוטב סביב סביב על הירקות והסלמון ומערבבים בידיים
אופים כ25-30 דק