מצרכים
Method
- מחממים תנור לחום של 200 מעלות
- בקערית מערבבים את מרכיבי הרוטב לרוטב חלק
- טועמים ומתקנים תיבול במידת הצורך
- שמים את הסלמון בתבנית חסינת חום
- יוצקים על הסלמון את הרוטב
- מורחים את הסלמון ברוטב היטב מכל הצדדים ומניחים אותו בתבנית כשהצד הוורוד בתוך הרוטב וצד העור כלפי מעלה
- מכסים ומניחים בצד לחצי שעה
- מכניסים לתנור לכ10-12 דק
הערות
אפשר כמובן להכין את הסלמון גם במחבת במקום בתנור.... אז אני ממליצה להתחיל במחבת עם מעט שמן, לצרוב את הסלמון מכל צדדיו, ואז להוסיף את הרוטב ולזגג.
אני אוהבת לאכול את הסלמון הזה עם אורז לבן, אבל כמובן שגם איטריות/פסטה או פירה יהיו כאן נהדרים. העיקר שיהיה משהו שיספוג את הרוטב.
אני אוהבת לאכול את הסלמון הזה עם אורז לבן, אבל כמובן שגם איטריות/פסטה או פירה יהיו כאן נהדרים. העיקר שיהיה משהו שיספוג את הרוטב.
