מצרכים
Method
- מחממים תנור לחום של 200 מעלות
- עוטפים את הבטטות וסלקים בנייר כסף
- בתבנית צלייה מסדרים את הגזרים והכרוב זולפים עליהם שמן זית, מלח ופלפל ומערבבים היטב כך שהירקות יהיו משומנים היטב.
- מכניסים לתנור את התבנית עם הגזרים והכרוב, וגם את הבטטות והסלקים ואופים כצי שעה.
- אחרי חצי שעה מוציאים את הכרוב וממשיכים לאפות את שאר הירקות כ-15 דק נוספות
- מוציאים את הירקות מהתנור ומניחים בצד להתקרר
- מערבבים בקערית את כל מרכיבי הרוטב
- בקערת הגשה גדולה מערבבים את כל מרכיבי הסלט עם הרוטב
הערות
את הצלייה של הירקות אפשר לעשות גם יום קודם
