מחממים תנור לחום של 200 מעלות
קולפים את הבצלים וחותכים אותם לרבעים לאורך
מניחים את רבעי הבצלים בתבנית צלייה וזולפים עליהם מעט שמן זית ממליחים ופלפלים
מכניסים את הבצלים לתנור לכ12-15 דק עד שהם מתרככים ונחרכים קלות בשוליים
מכינים את הרוטב: בקערית מערבבים את כל מרכיבי הרוטב, טועמים ומתקנים תיבול במידת הצורך
חותכים גס את הפלפלים הקלויים והעגבניות
מפרידים את עלי הכוסברה מהגבעולים
מורחים את הרוטב על צלחת הגשה גדולה
בקערה גדולה מערבבים את הירקות של הסלט (פלפלים קלויים, עגבניות, גרגרי חומוס, בצל צלוי)
מסדרים את תערובת הירקות על גבי הרוטב בצלחת ההגשה
לפני ההגשה מפזרים מעל את עלי הכוסברה