מצרכים
Method
- בעזרת סכין חדה חותכים את הדג לקוביות בגודל של כ1 ס"מ ומעבירים לקערה
- קולפים את מנגו וחותכים אותו לקוביות בגודל של כ1 ס"מ ומוסיפים לקערה
- קוצצים קטן את הבצל, צ'ילי והכוסברה ומוסיפים לקערה
- מוסיפים את התיבול ומערבבים היטב
- טועמים ומתקנים את התיבול במידת הצורך
הערות
אני אוהבת במתכון הזה דג לבן (מוסר, פרידה, לוקוס, המאצ'י או כל דג לבן אחר), אבל מי שמעדיך יכול להשתמש גם בסלמון... לא משנה איזה דג תבחרו העיקר שזה יהיה טג טרי! דג קפוא לא יעבוד פה בשום אופן. מידת החריפות פה תלוי בכם... המנגו והדג אוהבים חריף... אני עשיתי את הכמויות במתכון במידת חריפות בינונית, אבל כמובן שאפשר להוסיף חריף למי שאוהב או לעשות לא חריף בכלל. סביצקה הכי טעים 5-10 דק אחרי שמסיימים לערבב הכל.. אז הדג מספיק להיכבש קלות ע"י הלימון אבל המנה כולה לא נהיית סמרטוטית.
