ממליחים ומפלפלים את קוביות הבשר
בסיר גדול מחממים את השמן
כשהשמן חם צורבים את קוביות הבשר היטב מכל הצדדים עד שהם שחומות
מוציאים את קוביות הבשר לצלחת
לאותו סיר (לא צריך לשטוף) מוסיפים שומן כבש, גרגרי כמון ובצל, ממליחים ומפלפלים ומטגנים כ5 דק עד שהבצל מתרכך
מחזירים את הבשר לסיר, מוסיפים עצמות,מערבבים ומוסיפים 2 כוסות מים רותחים, מלח ופלפל
מכסים את הסיר מנמיכים להבה, ומבשלים כ3 שעות עד שהבשר רך
מוסיפים לסיר את הגזר והצימוקים ומסדרים אותם בשכבה אחידה
מסננים את האורז, ממליחים ומפלפלים אותו היטב ומערבבים
מוסיפים את האורז לסיר ומסדרים בשכבה אחידה
מוסיפים לסיר מים עד גובה של 1 ס"מ מעל פני האורז
מביאים את המים לרתיחה חזקה ומבשלים כ10 דק עד שהמים יורדים בכ3 ס"מ מתחת לפני האורז
מחדירים ידית של כף עץ דרך האורז עד תחתית הסיר ב4-5 מקומות, כך שייווצרו באורז חורים עמוקים (החורים האלו ישמשו כ"ארובות" שדרכן יעלו אדים שיבשלו את האורז)
מכסים את הסיר היטב ומבשלים על להבה נמוכה שעה.
פותחים את הסיר ומסדרים על צלחת הגשה בשכבות לפי סדר ההוצאה: אורז, עליו גזר וצימוקים ולמעלה הבשר.
לפני ההגשה מפזרים על הכל גרגרי רימון